___awesome ____

sangat-sangat bahagia hari ini .. :)
bahagia bukan sebab dapat teman baru ..
bukan jugak sebab dapat duit ..
tapi kebahagiaan ini sangat tidak ternilai ..

setelah penat ku bertungkus lumus satu tahun setengah di FORM SIX ..
akhirnya aku berjaya jugak dapat apa yang aku harapkan ..
TERIMA KASIH BERJUTA saya ucapkan buat my love TEACHER ~~
:: PN HAMIDAH BINTI MOHD TAIB :: 
kalau teacher takde ,, maybe aku takkan dapat result yang sebaik ini ..
sangat-sangat bersyukur .. 
terima kasih teacher .. :)

dan saya tak pernah menyesal berhabis duit utk MUET ..
kalau ini keputusan exam yang saya dapat ..
TERIMA KASIH ALLAH .. :)
TERIMA KASIH TEACHER HAMIDAH :)
TERIMA KASIH IBU N AYAH :)
TERIMA KASIH ALONG ,, ANGAH ,, ADIK :)
TERIMA KASIH KAWAN-KAWAN :)

TERIMA KASIH BERJUTA PADA KALIAN N ALLAH SWT :)

No comments:

Post a Comment